پژو 207

آیا بازار خودرو، چشم انتظار موج جدید گرانی است؟ پیش بینی روند قیمت خودرو در روزهای آتی

ژوئن 8, 2022 توسط 0

چند وقتی است که بازار ارز دوباره در منجلاب هیجانات افتاده و شاهد روند افزایشی قیمت دلار و دیگر ارزهای خارجی هستیم. بالطبع با این بالا رفتن‌ها، باید منتظر بالا رفتن قیمت خودروهای داخلی و خارجی نیز باشیم.

 

“به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱8 خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در قیمت ۵۰۸ میلیون تومان در بازار خودرو کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز سه میلیون نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت و به ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

آخرین قیمت های بازار خودرو را میتوانید از لینک زیر مشاهده نمایید:

https://bama.ir/price

پیش بینی قیمت خودروهای داخلی در روزهای آتی

“حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی مشهد گفت: قیمت خودرو در روزهای گذشته به دلیل نوسانات قیمت دلار، دچار تغیراتی شد و بازار با افزایش قیمت نسبتا کمی مواجه شد.”

منبع 

به گفته حیدری، در صورتی که روند نوسانات قیمت ارز بر همین منوال باشد، باید بالا رفتن قیمت خودروهای داخلی و خارجی را چشم انتظار باشیم.

از طرفی به گفته یکی از کارشناسان صنعت خودرو، اینکه برای سامان بخشیدن به بازار خودرو، سامانه یکپارچه راه اندازی گردد، تفاوتی با قرعه کشی خود خودروسازان ندارد. چندین سال است که بحث بر سر واگذاری شرکت های خودروسازی به سازمان خصوصی سازی است. ولی همواره اقدامات وزارت خانه های مربوطه موید این نبوده است. اقدام جدید وزارت صمت برای سامانه یکپارچه نیز در خلاف کاهش دخالت های دولت در کار خودروسازان است.

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟